سبک زندگی قسمت ششم

8 مرحله برای تجربه توییتر با استفاده از TweetDeck

  1. داشبورد TweetDeck خود را سفارشی کنید:
    • برای مهم‌ترین حساب‌ها و هشتگ‌های توییتر خود ستون‌هایی اضافه کنید
    • طرح داشبورد خود را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید
    • از دکمه “+” برای اضافه کردن ستون های جدید و از دکمه “-” برای حذف ستون های موجود استفاده کنید
  2. از تابع جستجوی TweetDeck استفاده کنید:
    • از نوار جستجو در بالای صفحه برای یافتن توییت‌های حاوی کلمات کلیدی یا هشتگ‌های خاص استفاده کنید
    • از ویژگی “جستجوی پیشرفته” برای اصلاح نتایج جستجوی خود استفاده کنید
    • از ویژگی “ذخیره جستجو” برای ذخیره جستجوهای پرکاربرد برای دسترسی آسان استفاده کنید
  3. توییت ها را از قبل برنامه ریزی کنید:
    • از ویژگی “زمان بندی” برای برنامه ریزی توییت ها برای ارسال در زمان های خاص در آینده استفاده کنید
    • از ویژگی «تکرارکننده» برای برنامه‌ریزی ارسال توییت‌ها در فواصل زمانی منظم (مانند روزانه، هفتگی و غیره) استفاده کنید
    • از انتخابگر «تاریخ و ساعت» برای برنامه‌ریزی توییت‌ها برای یک تاریخ و زمان خاص استفاده کنید
  4. از ابزارهای تجزیه و تحلیل TweetDeck استفاده کنید:
    • از برگه «Analytics» برای مشاهده اطلاعات دقیق درباره توییت‌های خود، از جمله برداشت‌ها، تعامل و موارد دیگر استفاده کنید
    • از ویژگی “تویت های برتر” استفاده کنید تا ببینید کدام یک از توییت های شما بهترین عملکرد را داشته است
    • از ویژگی “فالوورهای برتر” استفاده کنید تا ببینید کدام یک از دنبال کنندگان شما بیشتر با توییت های شما درگیر شده اند
  5. ارتباط با دیگران در توییتر:
    • از برگه “ذکرها” استفاده کنید تا ببینید چه کاربرانی از شما در توییت های خود نام برده اند
    • از برگه «پیام‌های مستقیم» برای مشاهده و ارسال پیام‌های مستقیم به سایر کاربران استفاده کنید
    • از برگه «پاسخ‌ها» برای مشاهده و پاسخ به توییت‌هایی که از شما نام می‌برند یا از هشتگی استفاده کرده‌اید استفاده کنید
  6. از سیستم اطلاع رسانی TweetDeck استفاده کنید:
    • از برگه «اعلان‌ها» برای مشاهده و مدیریت اعلان‌های توییتر خود استفاده کنید
    • از برگه “تنظیمات” برای سفارشی کردن تنظیمات برگزیده اعلان خود استفاده کنید
    • از ویژگی «مزاحم نشوید» برای بی‌صدا کردن موقت اعلان‌ها در ساعات خاصی از روز استفاده کنید
  7. TweetDeck را با برنامه‌ها و سرویس‌های دیگر ادغام کنید:
    • از برگه «ادغام‌ها» برای اتصال حساب TweetDeck خود با برنامه‌ها و سرویس‌های دیگر، مانند IFTTT یا Zapier استفاده کنید
    • از برگه «برنامه‌ها» برای مشاهده و مدیریت برنامه‌ها و سرویس‌هایی که به TweetDeck متصل کرده‌اید استفاده کنید
  8. تجربه TweetDeck خود را سفارشی کنید:
    • از برگه “تنظیمات” برای سفارشی کردن تجربه TweetDeck، از جمله تغییر تم، اندازه فونت و موارد دیگر استفاده کنید
    • از برگه “Help” برای دسترسی به منابع راهنمایی TweetDeck، از جمله آموزش ها و سوالات متداول استفاده کنید

راهنمای کامل بهینه سازی:

  1. از تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا استفاده کنید:
    • از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت استفاده کنید تا توییت های خود را برجسته کنید و توجه دنبال کنندگان خود را به خود جلب کنید
    • از برگه های “تصویر” و “ویدیو” برای آپلود و اشتراک گذاری رسانه خود استفاده کنید
  2. از هشتگ ها به صورت استراتژیک استفاده کنید:
    • از هشتگ‌های مرتبط برای شناسایی بیشتر توییت‌ها و افزایش دسترسی شما استفاده کنید
    • از برگه “هشتگ” برای مشاهده و مدیریت هشتگ های خود استفاده کنید
  3. با دنبال کنندگان خود در ارتباط باشید:
    • برای ایجاد روابط و افزایش تعامل به نظرات و پیام‌های فالوورهای خود پاسخ دهید
    • از برگه “ذکرها” استفاده کنید تا ببینید چه کاربرانی از شما در توییت های خود نام برده اند
  4. از نظرسنجی های توییتر استفاده کنید:
    • از ویژگی “نظرسنجی” برای ایجاد و اشتراک گذاری نظرسنجی با دنبال کنندگان خود استفاده کنید
    • از برگه “نتایج” برای مشاهده نتایج نظرسنجی های خود استفاده کنید
  5. از پرسش و پاسخ توییتر استفاده کنید:
    • از ویژگی “پرسش و پاسخ” برای میزبانی جلسات پرسش و پاسخ با دنبال کنندگان خود استفاده کنید
    • از برگه “پاسخ ها” برای مشاهده و پاسخ دادن به سوالات دنبال کنندگان خود استفاده کنید
  6. از لیست های توییتر استفاده کنید:
    • از ویژگی «فهرست‌ها» برای مدیریت و اشتراک‌گذاری فهرست‌های توییت‌ها، کاربران یا هشتگ‌های مورد علاقه خود استفاده کنید
    • از برگه “فهرست ها” برای مشاهده و مدیریت لیست های خود استفاده کنید
  7. از تبلیغات توییتر استفاده کنید:
    • از ویژگی “تبلیغات” برای ایجاد و اجرای تبلیغات هدفمند در توییتر استفاده کنید
    • از برگه “تبلیغات” برای مشاهده و مدیریت کمپین های تبلیغاتی خود استفاده کنید
  8. از ویژگی های پیشرفته TweetDeck استفاده کنید:
    • از ویژگی “Columns” برای ایجاد ستون های سفارشی برای توییت ها، هشتگ ها و موارد دیگر استفاده کنید
    • از ویژگی “جستجو” برای یافتن و ذخیره توییت ها یا هشتگ های خاص استفاده کنید
    • از «Analytics» استفاده کنید�� ویژگی برای مشاهده اطلاعات دقیق درباره توییت ها و دنبال کنندگان شما

فهرست روش‌های جدید (پررنگ):

  1. از ویژگی “نظرسنجی” TweetDeck برای ایجاد و اشتراک گذاری نظرسنجی با دنبال کنندگان خود استفاده کنید.
  2. از ویژگی “Q&A” TweetDeck برای میزبانی جلسات پرسش و پاسخ با دنبال کنندگان خود استفاده کنید.
  3. از ویژگی «فهرست‌ها» TweetDeck برای تنظیم و اشتراک‌گذاری فهرست‌های توییت‌ها، کاربران یا هشتگ‌های مورد علاقه‌تان استفاده کنید.

منابع :

  1. «راهنمای نهایی بازاریابی توییتر» توسط نیل پاتل
  2. “بازاریابی توییتر: نحوه استفاده از توییتر برای تجارت” نوشته مایکل استلزنر
  3. «قدرت توییتر: چگونه در هر بار توییت بر بازار خود تسلط پیدا کنیم» نوشته جوئل کام

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا